Zarządzanie Relacjami z Klientem (CRM)

Moduł CRM wspiera pełne ewidencjonowanie procesów związanych z Klientami.

Infor CloudSuite Industrial

Możliwe jest to dzięki rozbudowaniu funkcjonalności takich jak:

  • Kampanie sprzedażowe,
  • Leady,
  • Szanse Sprzedażowe,
  • Zadania w ramach szans sprzedażowych,
  • Definiowanie wycen na podstawie estymacji kosztowej,
  • Ofertowanie dla klienta w różnych wariantach i kalkulacjach,
  • Budowanie prognoz na podstawie szans sprzedażowych,
  • Budowania projektów ofertowych a następnie ich realizację,
  • Ewidencja interakcji manualnie lub za pomocą dodatku do MS Outlook,
  • Prospekci (potencjalni klienci), których można konwertować na klientów, razem ze wszelkimi obiektami powiązanymi.

Infor CloudSuite Industrial

Business Partners eXcellence

SAP ERP
SAP All-in-One

QlikView
Qlik Sense