Usługi BPX

Naszym priorytetem jest świadczenie kompleksowych usług opartych o nasze wartości. W ramach kompleksowego projektu jesteśmy w stanie realizować prace związane z:

Usługi BPX - Infor

Doradztwo Rozwiń

  • Analiza wymagań biznesowych oraz funkcjonalnych,

  • Wsparcie w opracowaniu celów biznesowych wdrożenia,

  • Wybór rozwiązań w odniesieniu do wymagań oraz celów,

  • Audyt aktualnie wykorzystywanego systemu,

  • Zarządzanie zmianami w organizacji,

  • Przygotowanie koncepcji wdrożenia wraz z opracowaniem listy efektów biznesowych.

WdrożenieRozwiń

  • Konfiguracja i implementacja systemu,

  • Przygotowanie prototypu systemu,

  • Przeprowadzenie migracji danych na podstawie arkuszy lub innego systemu źródłowego,

  • Testy wewnętrzne oraz opracowanie arkuszy testowych dla testów akceptacyjnych,

  • Definiowanie oraz implementacja dedykowanego modelu uprawnień,

  • Wsparcie w prowadzeniu testów akceptacyjnych,

  • Przygotowanie instrukcji procesowych (UML / BPMN),

  • Przygotowanie dokumentacji wdrożeniowej oraz powdrożeniowej,

  • Możliwość budowania struktury wielu zakładów w ramach jednej grupy kapitałowej,

  • Integracja z innymi systemami (budowa interfejsów),

  • Zarządzanie projektem.

SzkoleniaRozwiń

  • Prowadzenie szkoleń w siedzibie klienta,

  • Prowadzenie szkoleń w biurach BPX,

  • Szkolenia prowadzone są w oparciu o:

    • Dedykowane prezentacje,
    • Instrukcje funkcjonalne,
    • Instrukcje procesowe.

RozwójRozwiń

  • Tworzenie rozszerzeń dedykowanych oraz modyfikacji programistycznych systemu,

  • Tworzenie dodatkowych raportów analitycznych,

  • Tworzenie wydruków dedykowanych (Faktury, raporty potwierdzenia zamówienia, itd.),

  • Tworzenie systemu powiadomień (Workflow),

  • Budowa interfejsów do innych systemów,

  • Wdrożenia dodatkowych funkcjonalności / modułów systemu.

Wsparcie / Utrzymanie systemuRozwiń

  • Wsparcie w oparciu o zdefiniowane SLA,

  • Podwyższanie wersji systemu (upgrade / rewdrożenia),

  • Wsparcie zdalne oraz na miejscu (w siedzibie klienta),

  • Bieżące monitorowanie systemu,

  • Analiza wykonywanych zadań w tle (standardowych i niestandardowych),

  • Analiza performance systemu,

  • Monitorowanie wydajności.

Business Partners eXcellence

SAP ERP
SAP All-in-One

QlikView
Qlik Sense