Wsparcie BASIS w platformie SAP HR

Jedno z największych przedsiębiorstw w branży FMCG, z biurem w Polsce, jest w posiadaniu lokalnej platformy SAP HR. BPX jest odpowiedzialny za wsparcie BASIS i zapewnienie dostępności systemu.

Opis problemu

Głównym powodem, dla którego klient zdecydował się na posiadanie lokalnej instalacji systemu HR, jest fakt, że prawo w Polsce nieustannie się zmienia. Jako że nasz klient był już w posiadaniu globalnej platformy SAP HR, oczywistym było wdrożenie SAP przystosowanym do polskich wymagań prawnych.

Rozwiązanie problemu

W architekturze firmy, system HR stanowi niezbędny element gdyż jest odpowiedzialny za obliczanie płac dla więcej niż tysiąca pracowników. Lokalne wymagania prawne wymuszają stałe zmiany w dostosowywaniu aktualizacji wydawanych przez SAP co trzy miesiące. To sprawia, że system i wysokie SLA są trudne w utrzymaniu.

BPX zapewnił szybszy czas reakcji i lepszą skalowalność zaangażowanych zasobów niż zespoły globalne. Lokalny system jest stale wspierany przez BPX od ponad 15 lat. Podczas tego czasu zespół wdrożeniowy BPX dokonuje architektonicznych usprawnień, takich jak konwersja UNICODE czy migracja systemu operacyjnego.

Nasz zespół techniczny zapewnia wysoką dostępność systemu z ciągłym monitorowaniem i rozwiązywaniem problemów.

Uzyskany benefit

Nasz klient może teraz czerpać korzyści z wdrażania lokalnego systemu HR, który jest kompatybilny z ich globalną platformą SAP, co sprawia, że integracja jest dużo prostsza.

Zespół techniczny BPX stale monitoruje system i zapewnia jego ciągłą dostępność. Dzięki temu nigdy nie było opóźnień w kalkulacji płac ze względu na techniczne problemy.

Pobierz w PDF

Business Partners eXcellence

QlikView
Qlik Sense

Infor SyteLine ERP