• PL
  • EN
  • 5 najlepszych sposobów na spełnianie potrzeb klientów w produkcji typu MTO i ETO

    Henry Ford zasłynął powiedzeniem: „Każdy klient może zamówić samochód w dowolnym kolorze, pod warunkiem, że będzie to czarny”.

    Takie podejście mogło sprawdzać się na rynku motoryzacyjnym lat 20. ubiegłego wieku, ale w nowoczesnej branży produkcyjnej szablonowe myślenie nie ma racji bytu.

    Niezależnie od tego, czy producenci oferują rozwiązania make-to-order (MTO, produkcja na zamówienie), czy engineering-to-order (ETO, projekt na zamówienie), muszą blisko współpracować z klientami, aby jak najlepiej dostosować dany produkt do specyfikacji. Producent często pełni też rolę zaufanego doradcy – sugeruje klientom optymalny projekt oraz produkty dostosowane do konkretnych potrzeb. Korzystając ze swojego doświadczenia i wiedzy, producenci mogą łatwiej spełniać oczekiwania klientów.

    Kliknij tutaj, aby pobrać raport i przeczytać więcej o tym, jak spełniać potrzeby klientów dzięki:

    1. usprawnieniu współpracy,
    2. oferowaniu wysokiej klasy usług posprzedażnych,
    3. monitorowaniu złożonej sytuacji finansowej,
    4. wdrożeniu niezawodnej kontroli jakości,
    5. precyzyjnemu planowaniu.