• PL
  • EN
  • Usługi w obszarze Infor CloudSuite Industrial

    Infor CloudSuite Industrial (SyteLine) to nowoczesne i stale rozwijane oprogramowanie klasy ERP cechujące się wyjątkowo szybkim procesem wdrożenia, szerokim zakresem funkcjonalnym i łatwością użycia.

    Dzięki rozbudowanej, wysoko wyspecjalizowanej funkcjonalności, SyteLine skierowany jest głównie do przedsiębiorstw produkcyjnych i projektowych, gdzie znajduje zastosowanie przy najbardziej zaawansowanych procesach.

    Modułowa budowa oraz nacisk na eksperckie zarządzanie produkcją, pozwala w krótkim czasie uzyskać znaczące korzyści biznesowe.

    Do kogo skierowana jest oferta Infor?
    Średnie
    przedsiębiorstwa
    Duże
    przedsiębiorstwa
    Produkcja maszyn
    i urządzeń
    Produkcja lotnicza,
    branża lotnicza
    Automotive
    Metalowa
    (obróbka, skrawanie)
    Metalurgia
    Odlewnie
    Produkcja dyskretna
    Hi-tech
    Infor SyteLine ERP Infor CloudSuite Industrial
    A jak to wszystko przebiega? Czyli nasze usługi
    Naszym priorytetem jest świadczenie kompleksowych usług opartych o nasze wartości.
    W ramach kompleksowego projektu jesteśmy w stanie realizować prace związane z:
    Analiza biznesowa
    i funkcjonalna
    Przygotowanie
    koncepcji
    wdrożenia
    Konfiguracja
    systemu
    Testy
    Uruchomienie
    systemu
    Wsparcie
    powdrożeniowe
    Rozwój
    systemu

    Doradztwo

    • Analiza wymagań biznesowych oraz funkcjonalnych,
    • Wsparcie w opracowaniu celów biznesowych wdrożenia,
    • Wybór rozwiązań w odniesieniu do wymagań oraz celów,
    • Audyt aktualnie wykorzystywanego systemu,
    • Zarządzanie zmianami w organizacji,
    • Przygotowanie koncepcji wdrożenia wraz z opracowaniem listy efektów biznesowych.

    Wdrożenie

    • Konfiguracja i implementacja systemu,
    • Przygotowanie prototypu systemu,
    • Przeprowadzenie migracji danych na podstawie arkuszy lub innego systemu źródłowego,
    • Testy wewnętrzne oraz opracowanie arkuszy testowych dla testów akceptacyjnych,
    • Definiowanie oraz implementacja dedykowanego modelu uprawnień,
    • Wsparcie w prowadzeniu testów akceptacyjnych,
    • Przygotowanie instrukcji procesowych (UML / BPMN),
    • Przygotowanie dokumentacji wdrożeniowej oraz powdrożeniowej,
    • Możliwość budowania struktury wielu zakładów w ramach jednej grupy kapitałowej,
    • Integracja z innymi systemami (budowa interfejsów),
    • Zarządzanie projektem.

    Szkolenia

    • Prowadzenie szkoleń w siedzibie klienta,
    • Prowadzenie szkoleń w biurach BPX,
    • Szkolenia prowadzone są w oparciu o:
      • Dedykowane prezentacje,
      • Instrukcje funkcjonalne,
      • Instrukcje procesowe.

    Rozwój

    • Tworzenie rozszerzeń dedykowanych oraz modyfikacji programistycznych systemu,
    • Tworzenie dodatkowych raportów analitycznych,
    • Tworzenie wydruków dedykowanych (Faktury, raporty potwierdzenia zamówienia, itd.),
    • Tworzenie systemu powiadomień (Workflow),
    • Budowa interfejsów do innych systemów,
    • Wdrożenia dodatkowych funkcjonalności / modułów systemu.

    Wsparcie / Utrzymanie systemu

    • Wsparcie w oparciu o zdefiniowane SLA,
    • Podwyższanie wersji systemu (upgrade / rewdrożenia),
    • Wsparcie zdalne oraz na miejscu (w siedzibie klienta),
    • Bieżące monitorowanie systemu,
    • Analiza wykonywanych zadań w tle (standardowych i niestandardowych),
    • Analiza performance systemu,
    • Monitorowanie wydajności.